Telefonická komunikace

Intenzivní on-line trénink profesionálního telefonování s klienty

Video o kurzu

Naučte své zaměstnance jednou provždy správně telefonovat a navolávat si schůzky. Dejte jim do ruky pevnou strukturu profesionálního hovoru. Ukažte, jak bravurně zvládat nejčastější námitky. Připomeňte vhodné výrazy a zakázaná slova. Objednejte jim náš on-line kurz.

Tento kurz překonává běžné prezenční školení dechberoucím množstvím cvičných hovorů, výukových videí a přesně cílenými aktivitami. Umožněte svým kolegům bezpečně a intenzivně trénovat zvládání náročných telefonátů se zákazníky. Dejte jim šanci vštípit si zlaté zásady profesionální telefonické komunikace a získat jistotu i zručnost profesionála.

Video o kurzu

Komu je kurz určen

Zaměstnancům, jejichž denní chléb je telefonická komunikace s klienty

Zaměstnancům, kteří čas od času komunikují telefonicky s významnými klienty

Těm, kteří se potřebují naučit strukturu profesionálních hovorů

Každému, kdo si domlouvá schůzky po telefonu

Pusťte si živou ukázku kurzu Telefonická komunikace

Reference

Michaela Suchlá

Mondi Štětí

Spolupráce byla moc příjemná a na profesionální úrovni. Musím říct, že konečný výsledek předčil má očekávání. Je vidět, že zkušenosti s tímto typem školení máte bohaté a od nás jen stačilo jen zmínit co je cílem, kam chceme kurz směřovat a dát podklady z  našeho prostředí a vy jste si s tím už hravě poradili. Při naší zpětné vazbě k tomu, co je potřeba změnit nebo opravit jste velmi rychle reagovali. Jediné s čím je potřeba počítat je dostatek času na testování, to jsme trochu podcenili.  Zaměstnanci jsou z kurzu nadšení, vnímají to jako jinou, hravou a zábavnou formu učení a to se jim líbí. Zde je pár komentářů od našich kolegů ke kurzu :
 
„Poděkuji za skvěle připravené školení, moc hezky udělané.“
„Klobouk dolů, tak to je opravdu pěkně a profesionálně udělané. Musím říct, že jsem si to užil J „
„Kurz je velmi pěkný, doplněný skvělými případy.“
„Kurz je super.“
„Je to suprově udělané.“

Martin Dlouhý

Head of Information Security, Raiffeisenbank

„Honza Složil je zkušený profesionál v oblasti vzdělávání lidí, který pro nás vyrobil interaktivní elektronický kurz na téma bezpečnosti. Naše spolupráce probíhala hladce a rychle hlavně díky Honzovým nápadům a nadšení pro věc. S výsledkem jsme spokojeni.“

Vicente Esteban Chávez

Change management leader in CEMEX

Honza is a very talented Training expert, always delivering high quality content. Also, his personality and skillset helps the company and any team to work closer to achieve higher objectives.

Stručná statistika kurzu Telefonická komunikace

0
Hodin studia
0
Modulů
0
Tréninkových hovorů
0
Výukových videí
0 +
Cvičení
0
Extra kinoautomaty

Osnova kurzu – 5 modulů - 6 hodin rozvoje

1 - Psychologie prodeje

2 - Telefonická komunikace

3 - Struktura telefonického hovoru

4 - Audiomaty

5 Domluvte si schůzku

Co se v kurzu naučíte

Něco navíc

Kolik za kurz Telefonická komunikace zaplatíte

Kurz pro jednoho 

1 250 Kč

bez DPH/ účastník 

Pro jednoho účastníka přístup do kurzu na 3 měsíce.

Balíček pro tým

27 800 Kč

BEZ DPH/ TÝM 20 LIDÍ

Pro 20 účastníků přístup do kurzu na 3 měsíce.

Bezedná multilicence 

249 000 Kč

bez DPH

Neomezený počet účastníků. Neomezená doba přístupu. 

Zahrajte si náš kurz Telefonická komunikace a budete mít jistotu, že je pro vás ten pravý.

Kontakt

Dostal se vám Telefonická komunikace pod kůži?
Chcete ho objednat, upravit nebo si o něm promluvit?  

Ozvěte se nám.

Už jste viděli naše další kurzy?

Novinky do vaší schránky

Co kdybyste měli vždy přehled o tom nejnovějším a nejlepším ze světa e-learningu? 
Nechte nám svůj e-mail a my se o to postaráme.